loading...

بهترین مرجع مسجد غدیر باباعلی مشهد

بازدید : 10
سه شنبه 17 آبان 1401 زمان : 16:03

اصلاح » و «طلب اصلاح » از نگرش منابع اسلامی در ذات آیین قراردارد و از موادسازنده نام‌و‌نشان فقاهتی میباشد.مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد اصلاح از روش تطبیق وضعیت معاش ارزشمند های آیین، در هر عصری نتایج می‌شود. براین اساس تعالی ترین مصلحان دنیا، پیامبران میباشند که راه و روش درست معاش را به بشر می‌آموزند. امام علی (ع) می‌فرمایند: «آفریدگار پیامبران خویش را مبعوث فرمود و هرچندگاه، متناسب آدرس مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد با مراد های بشر ها، رسولان خویش را پی در پی اعزام کردتا وفاداری به عهدوپیمان فطرت را از آنها گشوده جوید و نعمت های فراموش گردیده را به حافظه آورند و با ابلاغ احکام الهی، حجت را بر آنان آحاد کنند» (رک: نهج البلاغه، خطبۀ اولیه ).

لذا از نگرش اسلام و قرآن، اصلاح طلب بایستی در خط انبیا و با تمسک به تعالیم رزرو مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد آن ها و کتاب الهی به اصلاح جامعه بپردازد. شماره تلفن مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد قرآن کریم و مهربان میفرماید: «ما ثواب طالبان اصلاح را که با تمسک به کتاب آفریدگار و به پا داشتن نماز در جامعه به طلب اصلاح میپردازند ضایع نخواهیم کرد» (اعراف /١٧٠؛ اسماعیلی، بتا: ١).

علی رغم اینکه مأمون همواره درتلاش بودتا به طوری، از قیمت و قرب و جایگاه امام (ع) دربین عموم کاهش دهد البته روش ارتباطی وی به نحوی بود که همواره سبب جذب قلوب مخاطبان و ایمان آوردن آن ها به آئین اسلام میشد. امام (ع) با اخلاق اصلاح گرانۀ خویش همواره سعی بر بیداری و دوراندیشی تفکر های مخاطبان داشتند و هیچ زمان برای تخدیر ذهن ها آن ها کارایی نمی کردند.

درصورتی که به جا مانده امام درست گو (ع) بیشتر معطوف به مباحث شرعی بوده، ارثیه امام رضا (ع) بیشتر متوجه جنبه های الهی و کلامی آیین میباشد . غیر از روایات فقاهتی گران بها منقول از آن امام (ع)، مناظره ها و روایات زیادی دراین باره وجود دارااست که محققان مسائل عقیدتی از آن به کار گیری می نمایند. درین گروه روایات، مباحثی همانند توحید و صفات معبود، نبوت و آشنایی پیامبران، امامت و مقام امامان وجود دارااست.

فیض‏گیری
آنچه گفته شد سیره ارتباطی امام رضا (ع) در مسیر مهاجرت وی از مدینه به مرو بر طبق با سبک پیوندها انسانی برلو بود. استحضار گذشته از کاربر، درک کردن لهجه استفاده کننده، اگاهی ظریف از عقاید استفاده کننده، دقت به حالت روز و رصد حادثه های روزگار ازجمله طرق وی در پیوندها انسانی به طور در بین شخصی ، گروهی و جمعی بود که به اختصار در‌این نوشته گزینه تحقیق قرار گرفت. آنچه اساسی میباشد اینکه امام (ع) از گونه های پیوندها انسانی به تناسب موقعیت مجال و جای و نیاز کاربر به کار گیری می کردند و این می‏توا ند الگویی برای مدیران و مبلغان ما راجع به مؤثر با اشخاص باشد.

اصلاح » و «طلب اصلاح » از نگرش منابع اسلامی در ذات آیین قراردارد و از موادسازنده نام‌و‌نشان فقاهتی میباشد.مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد اصلاح از روش تطبیق وضعیت معاش ارزشمند های آیین، در هر عصری نتایج می‌شود. براین اساس تعالی ترین مصلحان دنیا، پیامبران میباشند که راه و روش درست معاش را به بشر می‌آموزند. امام علی (ع) می‌فرمایند: «آفریدگار پیامبران خویش را مبعوث فرمود و هرچندگاه، متناسب آدرس مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد با مراد های بشر ها، رسولان خویش را پی در پی اعزام کردتا وفاداری به عهدوپیمان فطرت را از آنها گشوده جوید و نعمت های فراموش گردیده را به حافظه آورند و با ابلاغ احکام الهی، حجت را بر آنان آحاد کنند» (رک: نهج البلاغه، خطبۀ اولیه ).

لذا از نگرش اسلام و قرآن، اصلاح طلب بایستی در خط انبیا و با تمسک به تعالیم رزرو مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد آن ها و کتاب الهی به اصلاح جامعه بپردازد. شماره تلفن مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد قرآن کریم و مهربان میفرماید: «ما ثواب طالبان اصلاح را که با تمسک به کتاب آفریدگار و به پا داشتن نماز در جامعه به طلب اصلاح میپردازند ضایع نخواهیم کرد» (اعراف /١٧٠؛ اسماعیلی، بتا: ١).

علی رغم اینکه مأمون همواره درتلاش بودتا به طوری، از قیمت و قرب و جایگاه امام (ع) دربین عموم کاهش دهد البته روش ارتباطی وی به نحوی بود که همواره سبب جذب قلوب مخاطبان و ایمان آوردن آن ها به آئین اسلام میشد. امام (ع) با اخلاق اصلاح گرانۀ خویش همواره سعی بر بیداری و دوراندیشی تفکر های مخاطبان داشتند و هیچ زمان برای تخدیر ذهن ها آن ها کارایی نمی کردند.

درصورتی که به جا مانده امام درست گو (ع) بیشتر معطوف به مباحث شرعی بوده، ارثیه امام رضا (ع) بیشتر متوجه جنبه های الهی و کلامی آیین میباشد . غیر از روایات فقاهتی گران بها منقول از آن امام (ع)، مناظره ها و روایات زیادی دراین باره وجود دارااست که محققان مسائل عقیدتی از آن به کار گیری می نمایند. درین گروه روایات، مباحثی همانند توحید و صفات معبود، نبوت و آشنایی پیامبران، امامت و مقام امامان وجود دارااست.

فیض‏گیری
آنچه گفته شد سیره ارتباطی امام رضا (ع) در مسیر مهاجرت وی از مدینه به مرو بر طبق با سبک پیوندها انسانی برلو بود. استحضار گذشته از کاربر، درک کردن لهجه استفاده کننده، اگاهی ظریف از عقاید استفاده کننده، دقت به حالت روز و رصد حادثه های روزگار ازجمله طرق وی در پیوندها انسانی به طور در بین شخصی ، گروهی و جمعی بود که به اختصار در‌این نوشته گزینه تحقیق قرار گرفت. آنچه اساسی میباشد اینکه امام (ع) از گونه های پیوندها انسانی به تناسب موقعیت مجال و جای و نیاز کاربر به کار گیری می کردند و این می‏توا ند الگویی برای مدیران و مبلغان ما راجع به مؤثر با اشخاص باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 152
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 48
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 14261
  • بازدید کلی : 15859
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی